Searching...

Plates on wall

I'm glad I made pumpkins soup yesterday (I'm going through a cooking phase....I made a banana cake too!) because today it's boiling hot in London, like 32 degres and I feel more like eating a refreshing tomato mozzarella salad with basil and Jacqueline's coarse salt on top of it than a soup.
So given the weather, my mind has been wandering on summer decorating ideas. I was never a big fan of putting plates on a wall until I saw this shot from Living Etc (below) which changed my mind and as my home in France has blue touches to keep the holidays vibes, I think that blue plates like the Four Seasons plates by Rob Ryan ones would actually be a great way to create a focal point inside the home or even outside like this that looks stunning.
What do you think? Is this your cup of tea..or plates shall I say?
Je suis contente d'avoir fait une soupe aux potirons hier (je traverse une phase 'cuisine'...j'ai aussi fait un gateau a la banane) parce qu'aujourd'hui il fait super chaud a Londres, genre 32 degrés et j'ai plutot envie d'une petite salade tomates mozzarella aved du basilique et du gros sel de Jacqueline plutot qu'une soupe.
Donc vu la chaleur ambiante, j'avais plutot en tete, des idées de déco estivales. Je n'ai jamais été fan des assiettes accrochées au mur jusqu'a ce que je tombe sur cette photo Living Etc (ci-dessus) qui m'a fait changé d'avis vu que ma maison en France a pas mal de bleus pour garder un esprit vacances et finalement je me dis que les assiettes Quatre Saisons de Rob Ryan seraient en fait idéales pour créer une jolie décoration mur dans la maison ou a l'extérieur comme ici et qui est simplement magnifique.
Qu'est ce que vous en pensez? Ca vous branche les assiettes sur le mur?

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!