Searching...

Mila's Moustache party

This year, Mila celebrated Halloween in France wearing the Batgirl costume I had put in her suitcase amongst other things. So I don't have photos to share but I realized that I never posted the photos of her Moustache Birthay party! Initially it was supposed to be an Ugly Betty party but it turned out that she was the only little girl to watch Ugly Betty with her mum and none of her friends knew who Betty was so we settled for a Mr Mustache one.
We put some smarties in little paper boats, some pretty straws in the Owl Vase, a lovely Rob Ryan bunting and lots of white balloons in our lounge. I made some delicious chocolate brownies, the girls played games, danced, jumped on my sofa, sometimes the moustache fell off but everybody had a great time!
Paper boats from Dutch company Jurianne Matter, window sticker with star from Brume, Rabbit lamp from here & black masking tape from there, Kids with mustache borrowed (just kidding)

Cette année, Mila a fêté Halloween en France déguisée en Batgirl, le costume que j'avais glissé dans sa valise parmi d'autres petites choses. Et du coup, je n'ai pas de photos mais je me suis rappelée que je ne vous avais pas montré les photos de son anniversaire Moustache! Au départ, cela devait être une birthday party a la Ugly Betty mais il s'est avéré qu'elle était la seule petite fille a regarder Ugly Betty avec sa maman et que ses copines n'en avaient jamais entendu parlé donc on s'est rabattu sur une fête déguisée en Mr Moustache.
Nous avons mis des smarties dans des petits bateaux en papier, de jolies pailles dans le vase hibou, une guirlande de Rob Ryan et pleins de ballons blancs dans le salon. J'avais fait des delicieux brownies au chocolat, les filles ont jouées, dansées, sautées sur mon canap', parfois la moustache tombait mais tout le monde s'est bien amusé!

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!