Searching...

Black, white & Red Christmas decoration

Have you started decorating your Christmas tree?
Mila and I did ours last weekend (you can see more photos on Instagram) and it will be a white & silver affair  for us in London.
Since Lucas bite and broke all our baubles last year, I had to re-stock and for our entrance door, Mila picked up a very nice red berry wreath.
I have to admit I wasn't sure it would work on our pink door but it is twice this week, my daughter proves me wrong and I think it looks gorgeous on our door and our mantelpiece.
What do you think?
\\ More inspiration for a white Christmas
// More inspiration for a gold Christmas

Avez-vous commencé votre décoration de Noel? 
Mila et moi avons fait la notre le weekend dernier (vous pouvez voir plus de photos sur Instagram) et cette année, nous faisons dans le blanc et argent à Londres.
Vu que le gros Lucas a mordu et cassé toutes nos boules l'année dernière, il a fallu que j'en rachète des tonnes et Mila a choisi une jolie couronne de baies rouges.
J'admets que je n'étais pas convaincue que le rouge vif conviendrait à notre porte d'entrée rose mais cela fait deux fois cette semaine que ma fille me prouve le contraire. Et au final, je trouve que cette couronne est juste magnifique sur notre cheminée et la porte d'entrée. 
Qu'est ce que vous en pensez?
\\ Un peu d'inspiration pour un Noel blanc
// Un peu d'inspiration pour un Noel Or

2 comments:

  1. I am looking for some good blog sites for studying. I was searching over search engines and found your blog site on imt synopsis maker
    . Well i like your high quality blog site design plus your posting abilities. Keep doing it.

    ReplyDelete

 
Back to top!