Searching...

Happy thoughts for the weekend....

I meant to do this post on Friday but I ran out of time. What are you up to today?

I've just been for a little 5K run and kicked off my day with a healthy breakfast. I have been slacking for a few weeks but I need to get back into because the next few weeks in the shop are going to be a marathon
Last night I realised that I was allergic to Lancôme Renergie Lift volumetry yeux - So annoyed!! Instead of reducing wrinkles and lines around my eyes, I ended up with puffy eyes looking like a Panda. So today I'm gonna explore a more natural way with brands like Origins, Kieh'ls, Aesop and get a few samples before committing to a brand. Which product are you using for wrinkles around your eyes?

This week I loved....
discovering Les Carnets Parisiens which made my day! Gorgeous, gorgeous food styling! 
taking part in this fabulous online auction,
pulling the names of 3 winners for this competition
and this afternoon, I may take my mum to We Make London at Spitafields market.
Have a great Sunday xoxo

{Thank you for leaving a comment. Reading them always makes me very happy}


Je voulais poster cela Vendredi mais je n'ai pas eu le temps. Vous faites quoi aujourd'hui? 
Je viens juste de faire un petit run de 5K et j'ai enchainée sur un bon petit déjeuner sain & equilibré. Cela faisait des semaines que je n'avais pas couru et je sais qu'il faut que je fasse attention a moi car les prochains jours au magasin vont etre intenses.
Hier soir, je me suis apercu que je faisais une allergie à Lancôme Renergie Lift volumetry yeux - super énervée !! Au lieu d'avoir moins de lignes et de rides autour des yeux, je me suis retrouvée avec la peau fripée et des yeux de Panda. Alors aujourd'hui, je vais explorer une option plus naturelle avec des marques comme Origins, Kieh'ls, Aesop et je vais aller chercher quelques échantillons avant de m'engager. Quel produit utilisez-vous pour les rides autour des yeux?

Sinon cette semaine, j'ai ador
é

découvrir Les Carnets Parisiens! Un site sur lequel le stylisme est absolument magnifique,
participer à cette online auction,
tirer le nom des 3 gagnants de ce jeu concour
et cet aprèms', je vais peut-etre emmener ma mère à We Make London à Spitafields market.
Je vous souhaite une bonne journée xoxo

{Merci de laisser un commentaire. Cela me fait toujours tr
ès plaisir de les lire}

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!