Searching...

Happy birthday!

6 years already! Pffu...crazy...but so many good memories!
Two weeks before you came out, Elodie & I gave birth to something else.
One day before you arrive, I broke my waters on top of a ladder while painting a kitchen.
Then, I spent two months of pure bliss with you in this house until we could take a decent passport photo of you with your eyes open to head back to London.
And out of everything I do, out of everything I have, the thing I love the most in life is being your mum!
Happy 6th Birthday ma cherie!

To an over-excited Mila...
Laure: "Why are you so excited? What's going to change when you turn 6?"
Mila: "EVERYTHING!"


6 ans deja! Pffu...c'est dingue!
Deux semaines avant que tu sortes, Elodie & moi avions donne naissance a quelque chose d'autre.
Un jour avant, j'ai perdu mes eaux en haut d'une echelle alors que je peignais une cuisine.
et ensuite Deux mois de pur bonheur dans cette maison jusqu'a ce que nous puissions prendre une photo de passeport ou tu aurais les yeux ouverts pour rentrer a Londres.
Et de tout ce que j'ai et de tout ce que je fais, ce que j'aime le plus dans la vie c'est etre ta maman!
Joyeux anniversaire ma cherie!

A Mila qui est sur-excitee...
Laure: "Pourquoi tu es aussi excitee? Qu'est ce qui va changer quand tu auras 6 ans?"
Mila: "TOUT!"

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!