Searching...

Back from Paris

Paris was so gorgeous... By the time Mila and I arrive to Paris on Friday night, it was about 9.40 pm and as we were walking through the streets of the Batignolles Village to reach Elodie's place opposite St Marie Church, I couldn't help feeling happy. It was so nice to see so many people enjoying themselves in cafes and restaurants and when you think about it, It was quite magical to be working in London that afternoon and boum! three hours later to find ourselves in the streets of Paris.
Of course I went to Merci...and Monop' where I found this gorgeous linen dress for the minx and a cool pair of clogs that I couldn't stop photographing. They are so cute!
And then on our way back to London, while I was about to read my Elle Deco, Mila organized a pirate party...

Monday evening:
Me: "So, how did it go at school today? Did your friends like your clogs?"
Mila: "no, nobody said anything..but nobody talk about shoes! Why would anyone talk about shoes?!"
Me: "umm...." I think that will change :-)



1. Mila's clogs 2. Mine (Swedish Hasbeens) 3. Linen dress
4. Silver bag by Clare Vivier 5. vintage glasses found on my last trip to France


Paris etait magnifique...Lorsque Mila et moi sommes arrivees a Paris Vendredi soir, il etait a peu pres 9.40 pm et alors que nous traversions les rues du village des Batignolles pour arriver chez Elodie juste en face de l'eglise Sainte-Marie, je ne pouvais pas m'empecher de me sentir heureuse. C'etait vraiment sympa de voir tant de monde profiter de la douce temperature sur les terraces de cafes et restaurants et quand on y pense, c'est assez magique de travailler a Londres dans l'apres-midi et boum! trois heures plus tard de se retrouver dans les rues de Paris.
Of course I went to Merci...et Monop' ou j'ai trouve cette jolie robe en lin pour Mila et cette petite paire de sabots que je ne peux m'empecher de photographier tellement ils sont adoreables!
Et en rentrant sur Londres, alors que je m'appretais a lire mon Elle Deco, Mila organisait une fete de Pirates...

Lundi soir:
Moi: "Alors..comment ca s'est passe a l'ecole? est ce que tes amies ont aime tes sabots?"
Mila: "Non, personne n'a rien dit....mais personne ne parle jamais de chaussures! Pourquoi est ce qu'on parlerait de chaussures?!"
Me: "umm...." (Je pense que ca changera :-)

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!