Searching...

Facebook competition: WIN THE GORGEOUS MEOW art print

We've just organized a fantastic competition on Facebook to win the last ever MEOW art print by Mini & Maximus (which I have at home)... and no I'm not giving mine away!! We thought they were all sold out and we found one last at the bottom of the Batgirl art print when we did our stock take.
Given how popular the MEOW art print was before Mini & Maximus stopped producing them because they are limited edition, we thought we would make one lucky person happy.
So all you have to go is tell us on Facebook if you prefer Mima Le Chat (option A) or Le Chat (option B).
Personally I prefer Mima Le Chat because it would go anywhere around my home. Le Chat is gorgeous too but a bit more kiddie...Ok I'm not trying to influence you :-) It's up to you. Have a fabulous (rainy in the UK) weekend!

Nous venons juste de lancer un super jeu concours sur Facebook pour gagner l'illustration MEOW de Mini & Maximus (que j'ai a la maison)... et non je ne donne pas la mienne!! Nous pensions les avoir toutes vendues et nous en avons trouve une petite derniere sous la pile des illustrations Batgirl lorsque nous avons compte nos stocks.
Etant donne le succes que l'illustration MEOW a eu avant que Mini & Maximus arrete de les produire parce que ce sont des limited runs, on s'est dit que nous allions faire plaisir au moins a une personne.
Donc tout ce que vous avez a faire, c'est aller sur Facebook et nous dire si vous preferez Mima Le Chat (option A) ou Le Chat (option B).
Personellement je prefer Mima Le Chat parce que cette illustration irait tres bien sur n'importe quel mur de ma maison mais Le Chat est tres jolie, un peu plus pour les enfants...mais bon je n'essaie pas de vous influencer :-) C'est a vous de choisir.
Je vous souhaite un excellent weekend (pluvieux sur Londres)!

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!